vrijdag 29 juni 2007

onderweg

dag allemaal
Ik voel me nog steeds goed. Gisteren een borstprothese en BH gaan kopen. De bandagiste was zeer vriendelijk en nam echt de tijd om een goede keuze te maken. Ik heb de prothese een ganse dag kunnen dragen . Uitwendig voelt het aan als een echte borst. Om eerlijk te zijn ik was er een beetje fier op . 's Avonds was het oudercontact van de kinderen en ik vond van mezelf dat ik zo mocht gezien worden. Bovendien hadden ze allebei een goed rapport een reden te meer om me goed en blij te voelen . We zijn dan ook met het ganse gezin lekker gezellig gaan eten om het te vieren. Af en toe denk ik al aan de week die gaat komen en dan krijg ik wel wat stress. Woensdag naar de haarstylist om mijn haar af te scheren en mijn pruik te kiezen. Dit zal wel een moeilijk moment worden ook al heb ik er me psychologisch op voorbereid! Donderdag op naar de tweede chemokuur, hopelijk valt het met extra medicatie wel mee. Nu eerst nog proberen te genieten van het weekend .
Tot schrijfs Inge

2 opmerkingen:

Unknown zei

Goede rapporten, dat is fijn. Hier viel het ook redelijk mee: de meisjes met glans geslaagd. Arne een licht herexamen. Erwin een stevig; maar 't had erger gekund, het is mits stevig werken wellicht haalbaar.
Het is in ieder geval een stuk stress dat wegvalt. Geniet van het weekeinde. Goede moed voor de chemo.

Anoniem zei

Beste Inge,

Ik hoop dat het afscheren van het haar emotioneel te dragen is. Het is belangrijk dat je een mooie pruik kiest. Ik was heel tevreden met mijn pruik met echt haar.
Wat de chemo betreft: elke keer is het anders. Ik hoop dat de bijwerkingen deze keer meevallen.

Een dikke steunknuffel,
Chris uit Geel