zondag 8 juli 2007

haaruitval

dag allemaal
zondag 1 juli ben ik mijn haar beginnen te verliezen. Overal haar ik kon het er met plakken uittrekken. Gelukkig had ik woensdag die afspraak met de haarstylist. Daar hebben ze me dan kaalgeschoren en mijn gekozen pruik opgezet. Wel zo'n sinead o'connor - kopje viel wel mee. Het is nog niet te confronterend, ik had erger verwacht Gert ook trouwens. Mijn pruik heeft dezelfde kleur en en effecten als mijn haar ,ze is alleen wat langer in de nek. Ze staat ook wat boller en daar moet ik echt aan wennen. Aan de pruik wennen valt moeilijker dan verwacht. Ik voel me nog niet echt Inge met de pruik. Hopelijk went het , de kinderen en de familie vinden het goed dus zal het zo wel zijn zeker!

1 opmerking:

Unknown zei

Je ziet er vast knap uit. Met of zonder pruik!