zondag 8 juli 2007

chemo

De chemo is donderdag goed verlopen ze hebben extra medicatie gegeven voor ik naar huis ging.De misselijkheid is pas begonnen rond 18u en was niet zo hevig als de eerste keer. Ik ben vroeg gaan slapen en had een goede nacht. Vrijdagmorgen opgestaan iets proberen te eten en mijn medicatie genomen. Maar dat was niet zo'n succes, mijn maag voelde als een baksteen en ik voelde me zo slap als een vod. Ik heb de voormiddag in mijn bed doorgebracht af en toe probeerde ik te drinken. In de namiddag nog iets proberen te eten maar met een baksteen in uw maag is dat niet makkelijk. Ik heb in de namiddag tweemaal echt overgegeven en dat was niet slecht want het baksteengevoel was weg. Ik ben terug vroeg onder de wol gekropen en een goede nachtrust gehad. Zaterdagmorgen mijn medicatie genomen en ontbeten. Nu kon ik toch gemakkelijker iets eten en mijn maag protesteerde niet zo fel deze keer. Ik heb nog veel gerust en 'savonds heb ik terug al een beetje met smaak gegeten. Ik voel me ook beter vandaar dat ik me aan de computer heb gezet om jullie op de hoogte te houden. Morgen kan het alleen nog beter zijn hoop ik maar dat zal wel !
groetjes inge

1 opmerking:

Unknown zei

Morgen kan het alleen nog beter zijn! Goede moed.